Czy próbowałeś podłączyć Galaxy S5 do komputera, ale telefon nie był wykrywany? Szukałeś rozwiązań, ale na żadnym forum nie znalazłeś rozwiązania? Ten problem dotyczy wielu użytkowników tego telefonu. Nie wiadomo czemu telefon został tak właśnie skonfigurowany, że nie można w prosty sposób dostać się do plików na telefonie. Jednak udało mi się znaleźć rozwiązanie tego problemu po długich poszukiwaniach.
- Pierwszym rozwiązaniem jest:
- zainstalowanie sterowników.
- połączenie telefonu z komputerem za pomocą USB.
Alternatywą jest ściągnięcie palcem górnego menu i kliknięcie w „Połączono jako urządzenie multimedialne” i zmienienie ustawień.
- Częste rozwiązanie, które znajdziesz w Internecie jest następujące: Połącz telefon z komputerem za pomocą kabla.
- Wejdź w telefonie w Ustawienia → Opcje programisty → zaznaczamy opcje Debugowanie USB.
- Następnie w Ustawienia → pamięć → klikamy w trzy kropki w prawym górnym rogu, pojawia się połącz USB z komputerem.
To rozwiązanie jednak nie jest możliwe na wszystkich telefonach, ponieważ jeśli pobraliśmy najnowszą wersję Androida Lollipop (5.02) sposób ten nie zadziała z prostej przyczyny, gdyż w ustawieniach pamięci nie ma trzech kropek w prawym górnym rogu.
- Rozwiązanie, które sprawdziło się w moim przypadku jest następujące:
- Wchodzimy w Telefon (w klawiaturę do wybierania numeru).
- Wstukujemy: *#0808# (po kliknięciu ostatniego # powinno automatycznie pokazać nam opcje USB).
- W ustawieniach tych wybieramy opcję MTP i klikamy OK.
- Podłączamy telefon do komputera za pomocą USB i automatycznie komputer zainstaluje sterowniki.
To rozwiązanie również pomoże w przypadku gdy próbujemy połączyć telefon przez program Kies, który informuje nas że telefon jest zabezpieczony hasłem.
Sprawdziłem wszystkie 3 opcje, niestety żadna nie była skuteczna.. 😦
PolubieniePolubienie
W poście przedstawiłam metodę, która mi pomogła oraz dwie kolejne, które pomogły innym osobom. Możliwe, że jeszcze jest jakaś inna metoda, który zadziała u Pana. Jeśli uda się Panu rozwiązać problem będę wdzięczna za podzielenie się tą informacją w komentarzu.
PolubieniePolubienie
bardzo dziękuje pomogło
PolubieniePolubienie
Witam, po wpisaniu kodu *#0808# i OK, telefon nie zapamiętuje zmiany.
Pozdrawiam
PolubieniePolubienie
Ja mam galaxy s5 active z amerykański oprogramowaniem i opcja z kodem *#0808# się spisała 🙂 Dzięki wielkie bo się upociłem nad tym co gdzie i kiedy 🙂
PolubieniePolubienie
Ciesze się, że mogłam pomóc 🙂
PolubieniePolubienie
Witam, a co zrobić gdy podłączam S5 do komputera, Kies twierdzi że ten telefon powinien łączyć się przez program smart switch, a program ten nie ma dostępu do np. książki adresowej tylko może zrobić archiwum telefonu.
PolubieniePolubienie
Ten sam problem miał znajomy na tym samym telefonie. Jeśli masz problem połączyć się z Kies, to najlepiej rozwiązanie nr 3, czyli wpisz kod i ustaw tak jak na screenie. To powinno wystarczyć, abyś mógł się połączyć z Kiesem i wtedy bez problemu masz dostęp do wszystkich funkcji nawet książki adresowej.
PolubieniePolubienie
mi niestety nie działa żadna opcja, telefon nie reguje na kod po zatwierdzeniu mtp „ok”
PolubieniePolubienie
ja dziękuje bardzo ..opcja z kodem pomogła
PolubieniePolubienie
wow. dzieki, rewelacyjna podpowiedz z wpisaniem tego kodu
PolubieniePolubienie
Dziękuję serdecznie mistrzynio 😀 udało się, tym sposobem z kodem, ale nie za pierwszym razem. najważniejsze, że działa. raz jeszcze dziękuję 😉
PolubieniePolubienie
Ciesze się, że się udało 🙂
PolubieniePolubienie
Sprzedałem to badziewie własnie dlatego, że z tak prostą sprawą zrobili tak piramidalne i absurdalne schody i za nieostre fotki. Zawartość telefonu powinna AUTOMATYCZNIE pojawiać się na kompie jako pamie zewnętrzna/ dysk zewnętrzny (jak pendrive) . Ale nie, trzeba było zrobić ludziom łamigłówke, utrudnić jak tylko najbardziej się da. W S2 są ustawienia USB, podłącz kablem i po zabawie. A tu….groza. Co gorsza większośc nowych smartfonów tez został praktycznie pozbawiona mozliwości transferu przez USB bez czasochłonnego kombinowania typu prawą ręka za lewe ucho za plecami
PolubieniePolubienie
Niestety od tygodnia próbuję S5 połączyć z KIES3 na moim laptopie (z WIN7), ale pojawia się komunikat „Podłączone urządzenie jest obsługiwane przez Smart Switch, przez co działa szybciej i wygodniej”.
Próbowałem kilkudziesięciu rozwiązań również te, które są rekomendowane przez serwis Samsunga. Próbowałem również z komórką żony Samsung A3 mojej żony.
Niestety nic nie pomaga. Jak widać nie jest to problem Androida, bo komórki są diametralnie różne. Ustawienia przez wpisanie kodu i wykonanie odpowiednich nastaw jest tak samo nieskuteczne. Jeszcze nie tak dawno z połączeniem nie miałem problemu zarówno w przypadku S5 jak i A3 . Myślę, że to problem z KIES, który być może się automatycznie zrobił jakiś update i aktualna wersja jest niekompatybilna z WIN7. Może to sprawa Smart Switch, który już odinstalowałem ale może coś namieszał? Może ktoś wie w czym jest problem? Już nie mam żadnej nadziei….
PolubieniePolubienie
Witam, jakby żadna z trzech opcji nie zadziała to polecam spróbować zmienić kabel. Miałem sytuacje że próbowałem podłączyć kablem USB od pawerbanka i nie chciał się podłączyć natomiast oryginalny od telefonu dał radę. Zawsze myślałem, że każdy kabel USB jest taki sam no ale się rozczarowałem.
PolubieniePolubienie
Dzięki. Kabel pomógł.
PolubieniePolubienie
Dziękuję bardzo! Pomogła opcja z wpisaniem kodu, męczyłam się z tym od 2 miesięcy nie mogąc zgrać żadnych zdjęć, jeszcze raz dziękuję.
PolubieniePolubienie
Bardzo Ci dziekuję. Okazałaś się zbawieniem :* Mi pomogła opcja 3 🙂
PolubieniePolubienie
MTP+ADB rewelacja u mnie pomogła druga ikonka – bo samej MTP nie było. Galaxy S5 Neo
PolubieniePolubienie
MTP+ADB rewelacja u mnie pomogła druga ikonka – bo samej MTP nie było. Galaxy S5 Neo
dodatkowo trzeba pozwolić na telefonie że udostępniamy pliki „zezwolić”
PolubieniePolubienie
Ja mam inny problem 😦 W moim S5 w menu programisty opcja debugowania jest w ogóle nieaktywna. Jesr wyszarzona i nie mogę jej włączyć. Co dziwniejsze – tak jest od pewnego czasu, a laptop raz telefon widzi, a raz nie. Aktualnie niestety nie widzi i nie wiem ja to włączyć
PolubieniePolubienie
Opcja z kodem rewelacja. Udało się podłączyć do laptopa. Dziękuję
PolubieniePolubienie
Dzięki, pomogło 😉
PolubieniePolubienie
Super, cieszę się! Zmagasz się może z jakimś innym technicznym problemem?
PolubieniePolubienie