Jak połączyć Samsunga Galaxy S5 z komputerem?

Czy próbowałeś podłączyć Galaxy S5 do komputera, ale telefon nie był wykrywany? Szukałeś rozwiązań, ale na żadnym forum nie znalazłeś rozwiązania? Ten problem dotyczy wielu użytkowników tego telefonu. Nie wiadomo czemu telefon został tak właśnie skonfigurowany, że nie można w prosty sposób dostać się do plików na telefonie. Jednak udało mi się znaleźć rozwiązanie tego problemu po długich poszukiwaniach.

  1. Pierwszym rozwiązaniem jest:
    • zainstalowanie sterowników.
    • połączenie telefonu z komputerem za pomocą USB.

Alternatywą jest ściągnięcie palcem górnego menu i kliknięcie w „Połączono jako urządzenie Screenshot_2016-01-04-02-11-16multimedialne” i zmienienie ustawień.

  1. Częste rozwiązanie, które znajdziesz w Internecie jest następujące: Połącz telefon z komputerem za pomocą kabla.
    • Wejdź w telefonie w Ustawienia → Opcje programisty → zaznaczamy opcje Debugowanie USB.
    • Następnie w Ustawienia → pamięć → klikamy w trzy kropki w prawym górnym rogu, pojawia się połącz USB z komputerem.

To rozwiązanie jednak nie jest możliwe na wszystkich telefonach, ponieważ jeśli pobraliśmy najnowszą wersję Androida Lollipop (5.02) sposób ten nie zadziała z prostej przyczyny, gdyż w ustawieniach pamięci nie ma trzech kropek w prawym górnym rogu.

  1. Rozwiązanie, które sprawdziło się w moim przypadku jest następujące:
    • Wchodzimy w Telefon (w klawiaturę do wybierania numeru).
    • Wstukujemy: *#0808# (po kliknięciu ostatniego # powinno automatycznie pokazać nam opcje USB).
    • W ustawieniach tych wybieramy opcję MTP i klikamy OK.
    • Podłączamy telefon do komputera za pomocą USB i automatycznie komputer zainstaluje sterowniki.

To rozwiązanie również pomoże w przypadku gdy próbujemy połączyć telefon przez program Kies, który informuje nas że telefon jest zabezpieczony hasłem.

Samsung Galaxy S5 connect to PC

Reklamy

13 comments

    1. W poście przedstawiłam metodę, która mi pomogła oraz dwie kolejne, które pomogły innym osobom. Możliwe, że jeszcze jest jakaś inna metoda, który zadziała u Pana. Jeśli uda się Panu rozwiązać problem będę wdzięczna za podzielenie się tą informacją w komentarzu.

      Lubię to

  1. Witam, a co zrobić gdy podłączam S5 do komputera, Kies twierdzi że ten telefon powinien łączyć się przez program smart switch, a program ten nie ma dostępu do np. książki adresowej tylko może zrobić archiwum telefonu.

    Lubię to

    1. Ten sam problem miał znajomy na tym samym telefonie. Jeśli masz problem połączyć się z Kies, to najlepiej rozwiązanie nr 3, czyli wpisz kod i ustaw tak jak na screenie. To powinno wystarczyć, abyś mógł się połączyć z Kiesem i wtedy bez problemu masz dostęp do wszystkich funkcji nawet książki adresowej.

      Lubię to

  2. Dziękuję serdecznie mistrzynio 😀 udało się, tym sposobem z kodem, ale nie za pierwszym razem. najważniejsze, że działa. raz jeszcze dziękuję 😉

    Lubię to

  3. Sprzedałem to badziewie własnie dlatego, że z tak prostą sprawą zrobili tak piramidalne i absurdalne schody i za nieostre fotki. Zawartość telefonu powinna AUTOMATYCZNIE pojawiać się na kompie jako pamie zewnętrzna/ dysk zewnętrzny (jak pendrive) . Ale nie, trzeba było zrobić ludziom łamigłówke, utrudnić jak tylko najbardziej się da. W S2 są ustawienia USB, podłącz kablem i po zabawie. A tu….groza. Co gorsza większośc nowych smartfonów tez został praktycznie pozbawiona mozliwości transferu przez USB bez czasochłonnego kombinowania typu prawą ręka za lewe ucho za plecami

    Lubię to

    1. Niestety od tygodnia próbuję S5 połączyć z KIES3 na moim laptopie (z WIN7), ale pojawia się komunikat „Podłączone urządzenie jest obsługiwane przez Smart Switch, przez co działa szybciej i wygodniej”.
      Próbowałem kilkudziesięciu rozwiązań również te, które są rekomendowane przez serwis Samsunga. Próbowałem również z komórką żony Samsung A3 mojej żony.
      Niestety nic nie pomaga. Jak widać nie jest to problem Androida, bo komórki są diametralnie różne. Ustawienia przez wpisanie kodu i wykonanie odpowiednich nastaw jest tak samo nieskuteczne. Jeszcze nie tak dawno z połączeniem nie miałem problemu zarówno w przypadku S5 jak i A3 . Myślę, że to problem z KIES, który być może się automatycznie zrobił jakiś update i aktualna wersja jest niekompatybilna z WIN7. Może to sprawa Smart Switch, który już odinstalowałem ale może coś namieszał? Może ktoś wie w czym jest problem? Już nie mam żadnej nadziei….

      Lubię to

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s