Plany na 2016

Nastał rok 2016 i wypadałoby podjąć decyzję jak ten rok ma wyglądać. Wiele osób wypisuje postanowienia noworoczne, jednak czy aby na pewno ich przestrzegamy czy może ograniczamy się do pierwszych paru dni nowego roku a potem o nich zapominamy. Mam pewne cele, które chciałabym osiągnąć w tym roku. Do osiągnięcia celów należy się skupić na jednym, maksymalnie trzech celach. W moim wypadku wypisałam ich aż 9, jednak chcę się skupić najpierw na trzech pierwszych, a po ich osiągnięci na kolejnych trzech. Tak, aż uda mi się osiągnąć ich jak najwięcej, a najlepiej wszystkie.

  1. Rozmawiam w języku angielskim płynnie, mam większy zasób słów. Czas osiągnięcia celu: czerwiec, bez problemu posługuję się językiem angielskim i w czerwcu zdaję egzamin B2 uzyskując min. 85%.
    • Codziennie uczę się jednego słówka.
    • Słucham podcastów w drodze na uczelnie.
    • Raz w tygodniu (sobota) rozwiązuję jedną część testów na B2.
  2. Tworzę codzienne/tygodniowe filmy (vlogi) dla siebie i dla rodziny. Główny cel tego postanowienia jest polepszenie umiejętności w składaniu klipów wideo oraz tworzenia dobrych ujęć. Chciałabym wytrwać w tym postanowieniu jak najdłużej, jednak na początek ustalam sobie okres 30 dni od momentu rozpoczęcia.
    • tworzę wstęp do filmików.
    • tworzę zakończenie do filmików – zrobione.
    • nagrywam i składam w każdej możliwie wolnej chwili.
  3. Wykonję wszystkie niezbędne pomiary do pracy magisterskiej i wyciągam istotne wnioski, które pozwolą na napisanie dobrej pracy.
  4. Wracam do ćwiczeń i pozbywam się zbędnej tkanki tłuszczowej.
    • uczęszczam na terningi koszykówki.
    • uczeszczam na siłownię.
  5. Wyjeżdżam na Global Talents z AISEC, bądź wolontariat w czasie przerwy wakacyjnej.
  6. Rozwijam umiejętności prezentowania siebie i sprzedaży.
    • zapoznaję się z pozycjami książkowymi na dany temat.
    • dalej obserwuję Garego Vaynerchuk’a (#AskGaryVee)
  7. Znajduję pracę, która pozwoli mi się samodzielnie utrzymać (czas do 30 października).
  8. Znajduję kierunek swojego rozwoju, co chcę dokładnie robić w życiu. Obecnie wiem, że chcę by moja praca pozwalała mi na podróże, by dało się ją wykonywać zdalnie.
    • jestem bardzo zajęta by znaleźć to co naprawdę lubię robić.
  9. Przypominam sobie podstawy z języka niemieckiego tak by móc się porozumieć w tym języku (A2).
    • szukam filmików na youtubie.
    • korzystam z gospeaky.com by znaleźć ludzi, którzy pomogą mi z niemieckim.

Tak prezentują się moje postanowienia noworoczne na 2016 rok. Sądzę, że jest ich mimo wszystko dużo i muszę się intensywnie skupić na ich osiągnięciu. Polecam każdem wypisać sobie choćby od 1 do 3 takich postanowień i się intensywnie na nich skupić. Dla mnie 2016 będzie rokiem działania. A jakie są wasze postanowienia?

Skomentuj

