Podsumowanie roku 2015

Postanowiłam zrobić podsumowanie roku, ponieważ dobrze jest usiąść i przeanalizować co w danym roku się wydarzyło. Był to dla mnie czas refleksji i uświadomienia sobie samej, że mimo ciężkich chwil ten rok był naprawdę bardzo udany i czasem wydaje nam się że nic takiego fajnego się nie działo, a to nie prawda. Poprostu nie doceniamy tego co mamy.

  • Uzyskanie tytułu inżyniera jako jedna z pierwszych osób na mojej uczelni – to był dość ciężki okres, w którym musiałam zacisnąć zęby i nie poddać się. Do końca nie wiedziałam czy się uda złożyć pracę w pierwszym terminie.
  • PWRozpoczęcie magisterki na Politechnice Warszawskiej – to był mój cel już w trakcie pisania pracy inżynierskiej. Na początku jeszcze rozważałam Kraków, gdyż oferowano mi tam pracę. Nie była to pewna oferta i postanowiłam iść do Warszawy. W kwietniu odezwała się firma czy pojawię się u nich, szkoda że nie zagwarantowali mi tej pracy, wtedy bym może jednak podjęła inną decyzję. Jednak nie żałuję swojego wyboru i jestem zadowolona.
  • Założenie bloga – na początku może nie przywiązywałam do niego zbyt dużej wagi i te wszystkie wydarzenia nie pozwoliły mi skupić się na pisaniu. Teraz jednak chcę go rozwijać. Chce się dzielić swoją wiedzą i przy okazji rozwijać swoje umiejętności pisarskie, gdyż mam nad czym popracować.
  • Przetrwanie pierwszego semestru w nowym, dużym, nieznanym mi mieście bez większego problemu i braku znajomości. Tyczy się to również studiów, gdzie mimo braków udało mi się dorównać studiującym tam osobom.
  • Poznanie nowych ludzi z podobnym podejściem do życia.
  • Rozpoczęcie rozwijania siebie, uczestniczenie w wielu szkoleniach, wydarzeniach organizowanych przez Biuro Karier (świetne miejsce, wspaniali ludzie).
  • Snoopy Przetrwanie i poradzenie sobie z wylewem mózgu mojego psa, który na szczęście szybko się z tego pozbierał, gdyż wiedział że wszyscy go kochamy. Snoopy (tak się nazywa mój mały przyjaciel) daje mi dużo siły, radości i motywuje mnie do pracy, dzięki niemu wielokrotnie poradziłam sobie z ciężkimi momentami w swoim życiu. Obecnie leży koło mnie i drzemie.
  • Wakacje w Pesaro, Włochy. Odpoczynek po ciężkim roku pełnym emocji.
  • Założenie aparatu ortodontycznego. Nie była to ciężka decyzja, co prawda się trochę bałam czy aby na pewno moje zęby na tym nie ucierpią, ale teraz nie żałuję. Uzbieranie pięniędzy trochę mi trwało, ale wszystko się da, jak się chce.
  • Uczestniczenie w szkoleniu Michała Wawrzyniaka i podjęcie decyzji, że chce się od niego uczyć. Świetny człowiek pełen energii, przekazujący wiedzę w sposób przystępny i ciekawy. Ogromna dawka wiedzy a czas mija jak z bicza trzasnął.Wawrzyniak
  • Kolejna dawka doświadczenia zdobytego w trakcie szukania pracy. Wiem na co zwracać uwagę i widzę jak bardzo rynek warszawski różni się od firm, w których miałam możliwość odbycia praktyk i staży w mojej miejscowości.
  • Miałam przyjemność uczestniczyć w koncercie Krzysztofa Pendereckiego – było to niezwykłe przeżycie. Nie miałam  wcześniej możliwości usłyszeć orkiestry symfonicznej na żywo.

Koncert Penderecki

  • W tym roku również zaczęłam czytać znacznie więcej książek niż do tej pory. Jestem z tego faktu bardzo zadowolona, sprawia mi to radość i pozwala na ciągły rozwój. Sądzę, że każdy może czytać dużo książek, osoby które tego nie robią po prostu nie trafiły jeszcze na książkę, która by ich pochłonęła wystarczająco mocno.

Tak przedstawia się podsumowanie mojego roku 2015, dużo się działo, wiele zmian nastąpiło, dużych i małych. Ogólnie ten rok uważam za jeden z lepszych i mam nadzieję, a wręcz sprawię by następny był jeszcze ciekawszy i emocjonujący. Polecam każdemu zrobić sobie takie podsumowanie roku, daje to dużo do myślenia i sprawia, że inaczej patrzymy na ten mijający już rok. Daje to porządnego kopa do dalszej pracy.

Aleksandra Bathelt

Skomentuj

