Warsaw Games Week 2015 – warto?

Assassin's creedW zeszły weekend odbyła się pierwsza edycja Warsaw Games Week. Były to 3 dni pełne wrażeń, poświęcone najnowszym grom, z którymi można było się zapoznać jeszcze przed ich premierami.

Pierwszego dnia nie miałam okazji spędzić na targach ze względu na studia. Był to jednocześnie dzień przeznaczony głównie dla dziennikarzy, zaproszonych gości oraz osób, które zdecydowały się zakupić bilety za 120zł po to by spokojnie przejść się po halach i zagrać w wszystkie dostępne tytuły.

Na targach spędziłam 2 i 3 dzień, by na spokojnie zapoznać się z wszystkimi wystawcami oraz zagrać w tytuły, które mnie naprawdę interesowały. Fakt jest taki, że nie udało mi się dostać na wszystkie  rozgrywki jakie chciałam, m. in. na The Division, gdyż kolejki do tego akurat tytułu były naprawdę ogromne co wiązało się minimum z ponad godzinnym koczowaniem.minecraft

Wracając do tematu targów, były one podzielone na dwie hale. Na pierwszej hali znajdowali się tacy wystawcy jak: Ubisoft, Microsoft z Xboxem oraz Nintendo. Na drugiej rządzili Playstation oraz Cenega.

Szczerze powiedziawszy większość swojego czasu poświeciłam nowym tytułom Ubisoftu, gdyż naprawdę uważam, że są godne uwagi. Miałam możliwość zagrania w nowego Assassin’s Creeda Syndicate, po którym mam mieszane uczucia. Z jednej strony będzie naprawdę dobra historia z świetnymi historycznymi postaciami w tle, jednak z drugiej strony patrząc na to, że w sobotę (drugi dzień targów) była jego premiera na PS4 i XboxOne to sądzę, że gra ponownie będzie zbugowana i może mieć parę niedociągnięć co mnie bardzo smuci. W trakcie 30 min. rozgrywki zaliczyłam dziwnie rozkraczoną postać kobiety, a także błąd z wozami, gdzie jeden stał na drugim, z czego ten na górze robił 360 przez minutę. Mam nadzieję, że Ubisoft się bardziej postara, zobaczymy. 20151025_150615Kolejnym tytułem z jakim miałam okazję się zapoznać to był Rainbow Six Siege, w którego można było zagrać również na swoim sprzęcie, jeśli się uzyskało dostęp do bety. Moim zdaniem ciekawy tytuł i jeśli lubi się strzelanki warto się nim zainteresować.
Przy stanowisku Ubisofta, również można było zapoznać się z wspomnianym powyżej The Division, Heroes VII oraz Anno 2205. Ubisoft organizował sporo konkursów, pokazy z Just Dance oraz rozdawał gadżety związane z ich tytułami.

Ahhh nie mogę się doczekać nowego Tom Clancy’s Ghost Recon: Wildlands, w którego niestety nie można było zagrać, ale zwiastun leciał z taką częstotliwością, że muzyka z niego siedzi mi w głowie do dziś. W tytule tym widzę elementy z mojej ulubionej serii Splinter Cell.

forza 2Kolejnym moim punktem „must have” było zagranie w Rise of the Tomb Raider, sądzę że jeśli komuś wygląd ostatniego Tomb Raidera się podobał, a także uwielbiasz otwarty świat, elementy zręcznościowe oraz łamigłówki, których w tym tytule może być znacznie więcej niż w poprzednim to naprawdę zachęcam. Miałam okazję również zagrać w nowego Call of Duty Black Ops III, który nie przypadł mi do gustu, gdyż idzie to ponownie w stronę CoD Advance Warefare, które moim zdaniem jest zgapionym pomysłem z Titanfall’a.  Jak na to, że jestem fanką tego tytułu to się zawiodłam. Zagrałam również Star Wars Battlefront, Uncharted 4: Kres złodzieja, a także NBA 2K16 , Street Fighter V, Halo 5Just Cause 3 oraz Batman: Arkham Knight na PC (wreszcie działa).

20151025_150042Zawiodłam się na prezentacjach nowych tytułów gier takich jak Mafia III, XCOM 2, Hitman czy Horizon: Zero Dawn, ponieważ były to dokładnie te same prezentacje, które można było zobaczyć na E3, co najwyżej dograny był fragment wypowiedzi twórców z powitaniem na targach WGW. Moim zdaniem słabo i szkoda było tego czasu.

Ogólnie targi uważam za udane patrząc na to, że była to pierwsza edycja. Momentami było naprawdę strasznie mało miejsca. Z tego co się dowiedziałam, to ludzie czekający na zewnątrz, którzy nie kupili wcześniej biletów musieli czekać, aż ludzie w środku opuszczą teren EXPO. Miejmy nadzieję, że przyszłe edycje zostaną trochę lepiej zorganizowane, może na Stadionie Narodowym?

Zdobycze

podpis

Skomentuj

